DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

2016

VÝLET NA KLÍNOVKY

image image image

28. 12. 2016 – Dlouho naplánovaný vánoční výlet s choďáčkama. Nejdřív, že snad běžky, jenže hurikán a led nám to trošku pokazili. Chvilku před odjezdem tedy domlouváme, kratičký výlet na Klínovky. Mě s Baďáčkem nabírá do auta Věrka v Horní Sytový a jedeme směrem k Vrchlabí, kde máme na benzínce sraz. Odtud už společně jedeme do Strážného. Silnice je hustá, vrstva ledu, nic moc posyp, ale jo zvládli jsme to a už se všichni imagevydáváme směrem ke Klínovkám. J Kamča s Patrikem mi předává Safirku, máme tedy s Baďáčkem další kámošku. J Věrka obléká Adélku do krosny, Míša usměrňuje Lokyho, jo začíná to pěkně. J Konečně vyrážíme, chodské komando v čele s howíkem Lokym si lítá na volno a my ťapeme ve sněhu krásně dál. Kopeček pod Klínovky jsme zmákli, vyfotíme společnou fotku, jo Patriku povedla se ti. J Je krásně, sluníčko, azuro a my už vidíme Klínovky, na kterých si dáme jídlo. No atmoška v hospodě je fakt výborná, takže se s Míšou zvedáme dříve a plánujeme se podívat k chatě na rozcestí. J Cestou zpátky nám volá Věrka, která jde i s Kamčou napřed, jo jo v pohodě však my vás doběhneme, jste od nás kousíček. Jenže to by ta čubka Safira nemohla zdrhnout a ještě k tomu až na Klínovky. Takže dobíhám Safiru na Klínovkách, kde dostávám zjeba, že si Safirka krásně pochoduje po kuchyni. No nic fakt ráda ji vidím a mažu za Míšou zpět. Makáme fakt, makáme, abychom holky ještě stihli, jenže to by se nemohli zase cpát na Friesovkách. :D Nakonec teda já jedu s Míšou do Vrchlabí, takže s cizím psem a ještě k tomu bez auta přečkávám chvíle u Míši. Naštěstí Věrka se pro mě večer stavila, takže se dostáváme s Baďáčkem i domů. :D No opravdu zase vtipný výlet, jo holky :D Vy to prostě umíte. :D Přístě zase ? :D ale jo !

KRAKONOŠŮV DOGTREKKING

7. 5. 2016

Ač jsem nechtěla bylo to velmi hektické ráno :D, ale stejně jsem to stihla naložila Matese a Matese a u penzionu KFC jsme se hlásili s Liborem mezi prvními. :D Nikdy to nejde naplánovat, takže Michálka s Matesem vidíme jen na startu bude dneska prý na trase bojovat sám. J Než odstartujeme i my s Verčou nechám mu ještě u Míši klíče od auta. Michálek s Bess, teda s Judem nás prý doběhne a tak my jdeme s Verčou a Maxem. No po zážitku z Toulovce jsem jen a jen ráda. :P :D.

image image image

První kilometry utíkají jedna radost, po vyšlápnutí kopečku na Hanapetrovu paseku pokračujeme dál lesem po imagezelené z vesela ke K1. Zde pouštíme Honzíka s maliňákem, vyfotíme pomník a pokračujeme za výhledy ke Hříběcím boudám. J Jak tak kecáme a kecáme, málem jsme kontrolu přesly.. uff tak to bylo o fous. Mezi K1 a K2 si trošku užijeme ,,bojovku“ hledání trasy, ale Jeník nám všechno pěkně označil, takže jen natrefit lesní cestu mezi domem a karavenem a směle pokračovat trošičku do kopečka dál. J Z lesa jsme se za chviličku vyhoupli na asfaltce a ta nás pomalu dovedla až ke K2 na Struhadlo. Dále se dle instrukcí držíme cesty, která je prostě boží a pokračujeme. Ač se nedalo kde uhnout a rozcestníky nám pro náš klid říkají, že jdeme správně, byla to moc dlouhá cesta a obavy byly. :D Když jsme si, ale na cestě stopaře zapsali K3, všechno z nás spadlo a mohli jsme upalovat dál. Párkrát vyřídím sms od Pošťáčka a telefon od Michala a čekáme, kdy že nás to doběhne. Což o to lidi nás předbíhají a to dost. :D Sem tam se pozdravíme s jeleny :D což trošku rozhodí Maxe. No jo prostě cesta stopaře.

image image

Ke K4 si musíme dosti klesnout k Hnědé skále. No klesání slušný teda :D Zapsána tedy další kontrola a už už imagekolem Malého Labe pod Klínovky. Nejdříve po asfaltce a pak krásným lesem dál. Tu jsme si trošku mákli do kopečka, ale po vyhoupnutí se pod Klínovky si už jen užíváme krásných výhledů. J U chaty na rozcestí trošku snížíme náskok a dáme si osvěžení v podobě pomerančového džusu. Dneska se den opravdu povedl. J Teď už směle k Friesovým boudám, kde si zapíšeme K6 a taky se zdravíme s Věrkou, která ťape s Adélkou a Čertíkem. J U louky s krásným rozhledem uděláme fotečky a razíme nejdříve po asfaltce a pak po štěrkové cestě až ke K7, kde se křižuje naše cesta se žlutou, která pokračuje dolů na Hanapetrovu paseku. Klesání  jsme zmákli, ale pauzu pod kopcem dáme a sedíme celkem dlouho. Teď už jen kousíček dolů po zelené a po získání K8 krásně do cíle. J Zelenou dole jsme i natrefili, i když trošku jsme ji tu hledali :D. Šutry u brodu spočítali :D takže teď fakt už jen kousíček do cíle. SjezdovKou dolů, přes lávku a už jen po silnici do cíle. J V cíli jsme se nějako zdrželi, takže večerní přejezd na Pecku byl trošku později, než jsme původně plánovali, ale tak co všechno jsme zvládli. J Parádní trek, který jsme si užili maximálně. J Fíček zde oslavil i narozeniny, tak všechno nejlepší můj voříšku, ať toho spolu ještě spoustu odťapeme. J

SEMINÁŘ FRISBEE S MÍŠOU ANDROVOU

6. 3. 2016

Tradiční jarní seminář frisbee s Míšou. Jako vždy v parádní společnosti našich kamarádů, i když nebyli jsme kompletní, takže prý snad ještě na podzim. :D No to, ale nevím zase aby jsme nebyli přeházení. Co ? :D Falco už běhat nemůže, takže jsem si aspoň zaházela, koupila nový disk pro štěňátko a mohla fotit Kamči foťákem. No a musím říct, že nějaký fotky se nám s Jeníkem povedly. :)

Kamči fotky ZDE (děkuji za vypůjčení) :)

TRASA PARTA ALA TOULOVEC

5. 3. 2016

imageTrénovat se musí a škoda nevyužít volné soboty, takže jsme vyrazili na imagevýlet všichni, tak jak se chystáme jít Toulovce. Nakonec jsem si vzala i Falca, aby taky trošku protáhl pacičky a on ťapal krásně. :) V partě Janča, já a Michal x 2 jsme si mašírovali krásnou téměř jarní sobotou. :) Zase bylo veselo, už tak jak to s námi bývá no. :D Maličký eror překonání žebříku, po kterém Falco lézt nemohl, takže přesun k Navarovu po silnici, ale dali jsme to všechno v pohodě. Pak už jen cesta přes moje oblíbené Jesenný, kde znám skoro každý dům a vím kolik mají králíků. :D V Bozkově jsme počkali na otevření hospůdky, kde se nám tak příjemně sedělo, že poslední úsek trasy byl už za svitu čelovek. Riegrova stezka po tmě.. no hm pěkný dobrodružství. Krásná trasa v parádní společnosti našich kamarádů a my už se moc těšíme na Toulovce. Letos nově i s Matesem. :)

Moje fotky ZDE, Janči ZDE (děkujeme) :) , Michala ZDE

image image

K nám se ten choďáček prostě patří..  (Bess, Fík, Falco)                                 Už nás je celkem grupa :) (Foto: Janča)

PROCHÁZKA ČESKÝM RÁJEM

29. 2. 2016

imageVolný den se musí využít, takže procházka s Fíkem a Falcem po našem krásnémimage Českém ráji. :) Jelikož se mi moc nechtělo vstávat :D vyrazili jsme trošku později. Naplánovaný jsem to měla, ale dobře a časově jsme vše stihli tip ťop. Na náš oblíbený Kozákov opět ze Semil tentokrát po zelené :) a dále do Klokočských průchodů. S Falcem jsem si neriskla celé skalní městečko projít, tak jsme se zase vrátili a stejnou cestou krásně stoupali na Kozákov. No musím říct, že volný den v týdnu má něco do sebe, člověk na trase nepotká ani nohu. Falco si užíval většinu trasy na volno a dal s námi krásných 23 km. :) Vypadá to, že přeci jen se letos spolu proťapeme třeba i k nějaké kratší variantě treku. :) ťuk ťuk. Krásný den na trase :) Fotky ZDE

PROCHÁZKA NA ŽALÝ S CHODSKOU BANDOU

28. 2. 2016

Dlouho plánovaná štěněčí procházka na rozhlednu Žalý. Okolnosti nám to sice zase trošku pozměnily, takže já nakonec s vořeším duem F+F, Verča s Fíďou a Lucinkou, Michal s Bessí, Kamča s holčičkama a ještě dorazila i Hanka s Griffečkem. :) Překonat pár metrů po silnici se zdá celkem problémem v této partě, páč zase budíme celkem rozruch. :D NO, že by to po vypuštění pejsků bylo lepší, se nezdá. Ještě, že na svahu je stále trocha sněhu, takže lidi spíše lyžují a k rozhledně se nikomu moc nechce. Po 2 km cesty na rozhlednu jsme si dali v hospůdce kafíčko, jídlo a zase pokračovali dolů. Samozdřejmě nesměly chybět společné fotečky, výstup na rozhlednu atd. :) Parádní den mezi našimi kamarády. :)

Foto: Kamča Vavřincová

PROCHÁZKA PO BENECKU

23. 2. 2016

Kvůli práci a tak všemu moc s Fíkem netůrujeme a krom ušlého zimního snu, jsme nikde daleko zatím nebyli, takže jsme konečně vypadli z našeho zabláceného údolí, výš do hor za sněhem. :) Kolem Žalý na Rovinka a do kopečka na Šeřín, naše hodně oblíbená místa. No a pokračovali jsme ještě k Černé skále. Zrovna se opravdu probudila zima jak se patří, takže vánice, vítr a já to zase vzdala. :D Takže jsme se rychle vrátili zpátky k autu s necelými 20 km v nohách a tlapkách. Falco příjemně unavený a Fíček ten skvěle naladěn a po 20 km asi tak na začátku tempa. :D Ten toho longa dá z fleku, ale co tam budu já dělat..to fakt nevím... :D Procházka, ale krásná, máme rádi zimu. :)

PROCHÁZKA S KAMČOU A VĚRKOU

10. 2. 2016

Středeční odpoledne patřilo procházce s Kamčou a Věrkou. Chodská základna se nám u nás v Krkonoších rozšiřuje, takže se musíme všichni pravidelně scházet. Holky dorazily hromadně k nám do Peřimova, takže jsme na naše osamocená pole a louky vzaly všechna psiska. Nu což se nám úplně až tak nevyplatilo, páč Falco a Aríš měli trošku konflikt. Já jsem osobně ještě větší bitku neviděla, ale jsem moc ráda, že Falco Aríšovi pouze ,,trošku" pocuchal kožich, páč to chvilkami vypadalo dost hrozivě. Po opravdu krásném začátku výpravy, pokračujeme dál a přichází ona chvilka focení. Nejprve společná fotka všech deseti psů. Pak společné fotky miminek, pak i miminka s maminkou, nakonec ještě Kamča s miminkama, kde Kamča utrpěla kousanec pod oko, od našeho úžasňáčka Brandíka. :D A další etída foteček..nejprve holčičky, pak holčičky i s Kamčou .D a když už jsme v tom focení tak ještě Věrku s psiskama a Adélkou a nakonec ještě i já s vořechama a naším novým božánkem. :) Pravda i my to pózování ještě natrénované nemáme. :D Po parádní dvouhodinovce focení se vracíme dolů k autům a my domů. Večer začaly Badíkovi zdravotní problémy.... Jsem moc ráda, že jsme s holkama stihly procházku a božánek se viděl s maminkou, sestřičkou a hlavně chovatelkou Kamčou. Moc mě to mrzí a určitě není pro jeho nenadálý odchod omluvy. Tohle se prostě nemělo stát! .. :(

Foto: Kamča Vavřincová

12. 2. 2016 nás navštívila chodská banda tentokrát v posile s Michalem a Verčou. Aspoň na chvilku má člověk pocit, že to zvládne. Mám kolem sebe super přátele :) Díky :)

No a v sobotu 13.2. 2016 nás zase naše trekařská parta s Jančou, Áďou, Michalem a Verčou vytáhli na Riegrovku.. člověk má kolem sebe opravdu jen správné lidi. No a etída procházek pokračovala. Další procházka s Lukášem kolem Harcovské přehrady, procházka s Verčou k Mumlavákům :) Díky

VÝLET NA DVORAČKY

17. 1. 2016

Konečně mám práci volno a tak jsme neváhali a domluvili výlet na Dvoračky. V sestavě Michal, Janča, Áďa, já a naše psiska jsme vyrazili vstříc krásným zasněženým Krkonoším. :) Na vrcholu v hospůdce jsme s Jančou domluvili zásadní organizační věci ohledně Zimního snu :) nadlábli jsme se a potom ještě vyšli kousek nad Dvoračky. Áďa s Crazynkou si ještě dali pohár a počkali na nás než klesneme zpátky na Dvoračky. :D Parádní výlet, parádní společnost a to počasí ááá úžasné :) prostě krásný zimní den. :)